Virtual Assistant

Jouw bedrijf online op de kaart zetten, dat is mijn missie.

Met als doel: jouw ideale klanten bereiken.

Ik ben jouw (technisch) virtual assistant die jouw werkzaamheden regelt waar je zelf niet aan toekomt.

Een VA is een specialist op afstand die er voorzorgt dat jij als ondernemer kan doen waar je goed in bent. Als VA neem ik operationele, alle daagse taken met als doel jou als zelfstandig ondernemer te ontzorgen. Op deze manier raak jij geen tijd meer kwijt aan taken waar je eigenlijk geen tijd meer voor hebt. 

 

Hoe werkt het? 

Jij bent mijn opdrachtgever, dus ik verwacht van jou dat jij mij duidelijke taken geeft wat er moet gebeuren. Dit kunnen we doen in een wekelijkse of maandelijkse keukentafel sessie (online of offline). 

 

Wat ik voor je kan betekenen als Virtual Assistant

Backoffice virtual assistant

Je hebt een nieuw product op de markt gebracht! Gefeliciteerd! Het liefste wil je langs als je bestaande klanten om je nieuw product te presenteren, maar ook naar potentiële klanten. Hier door blijven je standaard werkzaamheden op kantoor liggen terwijl deze ook om jouw aandacht vragen. Wil je deze werkzaamheden gewoon door gaan? Schakel mij dan (tijdelijk) in. Wat kan ik voor je uit handen nemen?

  • Offertes / facturen
  • Debiteurenbeheer
  • Klantenservice
  • E-mailbeheer
  • Agendabeheer
  • Nieuwsbrieven opmaken / versturen

Uurtarief: € 49,50 excl. BTW.

Voorwaarden:

  • Minimale afname 4 uren per maand.
  • Op projectbasis maak ik een op maat gemaakte offerte
  • Wil je me voor een vast aantal uren in de maand inhuren, dan stuur ik je een op maat gemaakte offerte. 

Event Sidekick

De afgelopen 10 jaar heb ik veel ervaring opgedaan in het organiseren van evenementen. Dit kunnen zowel klein als grootschalige evenementen zijn. Ik heb dan ook een groot netwerk opgebouwd met Evenementenlocaties, AV-leveranciers, tenten leveranciers & cateringbedrijven, hostesses.  

Wat voor evenementen kan ik voor je organiseren?

  • Relatiedagen
  • Bedrijfsfeest
  • Jubileum
  • Personeelsuitje
  • Vergadering
  • Meerdaags event
  • Publieke evenementen

Uurtarief € 49,50 excl. BTW

Voorwaarden:

  • Op projectbasis maak ik een op maat gemaakte offerte.

Waarom zou mij als virtual assistant inzetten?

Flexibiliteit

Een Virtual Assistant beweegt mee met jouw behoeften. Jij bepaalt wanneer jij welke ondersteuning nodig hebt. Dat kan de ene week 4 uur zijn, de volgende week 8 uur en de andere week helemaal niets.

Meer tijd, rust & groei

Een Virtual Assistant neemt taken uit handen waar jij geen tijd voor hebt. Hierdoor ontstaat er meer ruimte voor het uitvoeren van jouw kerntaken en het werken aan de groei van je bedrijf.

Geen operationele kosten

Je hebt geen personeelskosten, zoals sociale verzekeringen, ziektekosten of verplichte premies. Een Virtual Assistant betaal je alleen voor de daadwerkelijk gewerkte uren.​ Daarnaast hoef je ook geen werkplek in te richten, want een VA werkt online op afstand.

Wil jij je weer focussen op de werkzaamheden je leuk vindt? Besteed de overige taken uit aan mij!

Liefs Yodi